sengal_blues

sengal_blues

21p

17 comments posted · 0 followers · following 0

439 weeks ago @ Gosip Artis Malaysia T... - Sekitar Birthday Datuk... · 0 replies · +1 points

awat pulak takdak yg nak komen gambaq ni??
sbb tak hot dan takdak yg seksi2 kan
hampeh tul
hahahhaha

by the way
i'm the 1st!

439 weeks ago @ Gosip Artis Malaysia T... - Nur Lydia Ibtisam bert... · 0 replies · +1 points

ni pakai btl2 ke atau berlakon je
tu sebelah kanan tu bukan ke si
eliza AF tu...

artis ni tudung tu pakai buang mcm
pampers je...suka suki dorg je

tu pasal la bila ada yg bertudung litup
kejap je pastu buka nampak dada montok
pastu nampak leher last2 tertanggal terus...
nama pun artis

bape kerat je yg bertudung terus
kalo ada pun artis tu dah tak artis
mcm datin suliza salam tu

439 weeks ago @ Gosip Artis Malaysia T... - Ifa Raziah, Keluarga &... · 0 replies · +1 points

habis...yg cocok pun tak pakai make up
mcm hantu je aku nengok
tp ifa mantain la...
cuma dia ni dlm WHI aku nengok
nampak sgt la mcm org kurang berilmu
hehehe
takpe la janji dia dpt belajar

439 weeks ago @ Gosip Artis Malaysia T... - (Gambar) Adik Fasha Sanda · 1 reply · +1 points

tak santek tak santek tak santek
mcm jerangkung je...huhuhu
jari aku jahat la

439 weeks ago @ Gosip Artis Malaysia T... - Rahsia Cincin Fasha · 1 reply · +1 points

adesss
dia cantik tp berselindung di sebalik kelembutannye
aku plg benci org hipokrit dan main selindung2 ni

cuba jd mcm fazura tu
walaupun dia mmg budak liar
dan dia sendiri mengaku tp
dia tak hipokrit
comel pun comel
go fazura go

439 weeks ago @ Gosip Artis Malaysia T... - (Gambar) Transformasi ... · 1 reply · +1 points

setuju tu...
mcm la kakitangan kerajaan yg gunakan internet
utk benda2 lain kan...
kalo ikutkan haram tu
huhuhu

439 weeks ago @ Gosip Artis Malaysia T... - (Gambar) Fasha Sanda B... · 0 replies · +1 points

tak tau nak komen pa dah
kalopun naj jadikan filem tu sbg
satu mesej utk org lain
tp agak2 le kan...
sedih aku sedih...

439 weeks ago @ Gosip Artis Malaysia T... - (Gambar) Intan Ladyana... · 1 reply · +1 points

boleh kan laki org peluk bini org
anak dara org peluk teruna org
datuk org peluk anak dara org
ish...mcm ni dunia artis kan

bg aku takde sorg pun artis yg baik
kalo baik takde de ko jd artis...
mmg sampah betul la

439 weeks ago @ Gosip Artis Malaysia T... - (Gambar) Jasmin Hamid ... · 0 replies · +2 points

sian mak bapak dia
mak pakai tudung labuh
bapak lak berjubah
Ya ALLAH ampunkanlah dosa aku
dan dosa umat2 Nabi Muhammad S.A.W
yg akhir zaman ni...
huhuhu

Nauzubillah anak cucu cicit
jd macam ni

439 weeks ago @ Gosip Artis Malaysia T... - (Gambar) Jasmin Hamid ... · 1 reply · +1 points

mencaduk tu menatang ape weh..
huhuhu aku tak penah dengor la