faezil

faezil

40p

64 comments posted · 0 followers · following 0

86 weeks ago @ faezil.net - Berjaya memiliki kemba... · 0 replies · +1 points

ok thanks

297 weeks ago @ http://blog.faezil.com/ - Salam Perkenalan - Blo... · 0 replies · +1 points

try test komen

345 weeks ago @ Terbakor ! - Jep Sepah didakwa besa... · 0 replies · +2 points

wartawan hiburan ni kekadang (sebenarnya selalu) saje suka buat cerita panas supaya akhbar mereka laris.. benda yang kecik dbesar2kan... yang jadi mangsa artis sbb kena laga2 sesama sendiri angkara wartawan...

345 weeks ago @ Terbakor ! - FAM: Datuk K Rajagobal... · 0 replies · +1 points

lol.... apa masalah FAM ni ? takat cakap camtu pun nak dakwa ke.. adesss

351 weeks ago @ http://www.blogfaezil.tk/ - Minat menjadi penyampa... · 0 replies · +1 points

daftar...daftar... jangan tak daftar.... free je tu
My recent post Ingin membina wordpress theme yang gempak ?

351 weeks ago @ http://www.blogfaezil.tk/ - Blog Faezil | Post · 0 replies · +1 points

boleh cuba secara percuma dulu.. kalau rasa best... baru beli

400 weeks ago @ Apabila Faezil Menulis - Artisteer 3.0 · 1 reply · +1 points

error ? error bagaimana tu ?

400 weeks ago @ Apabila Faezil Menulis - Artisteer 3.0 · 0 replies · +1 points

w'salam
untuk mendapatkan perisian artisteer, boleh download di laman rasmi artisteer di http://www.artisteer.com/

Untuk membelinya, selain kad kredit, boleh juga menggunakan kad debit Maybank

Kalau tiada kad debit/kredit, boleh juga guna paypal, dan topup kredit paypal menggunakan akaun RHB (bank lain saya tak tahu)

438 weeks ago @ Dunia Faris - Mengapa Facebook Kemen... · 1 reply · +1 points

Kepakaran IT selalu diperlekehkan oleh orang2 bukan IT. Mereka sering menganggap hasil keje orang IT hanya bertaraf puluhan ringgit atau percuma semata.

438 weeks ago @ http://norfanil.com/ - Facebook Page Kementer... · 0 replies · +1 points

ada tu mmg ada.... kalau bayar diorang pun mmg leh dapat murah.. maklum la skil pun kureng (sbb mana2 yg skil mantop dah cabut ke swasta atau bekerja sendiri)

system tu berjuta2... tapi bila dibahagi2kan kepada 6 page... dah tinggal RM300k... kontrak 3 tahun.... maknanya setahun RM100k atau sebulan lebih kurang RM8k. Pastinya yang buat keje tu bukan sorang dua... kalau 5 orang, maknanya sorang dapat RM1.6k sebulan

logik la upah sebulan RM1.6k