Monica

Monica

120p

7,035 comments posted · 12 followers · following 0

87 weeks ago @ TurnuOff - Take Eat Easy @ Bandar... · 0 replies · +1 points

Yay...thanks sweetie!!! Just renewed my domain too :D

Enjoy your weekend with B! :*<3
My recent post 3 Bags Full @ Kota Damansara

87 weeks ago @ TurnuOff - Take Eat Easy @ Bandar... · 0 replies · +1 points

Kan? Very creative too B)
My recent post 3 Bags Full @ Kota Damansara

87 weeks ago @ TurnuOff - Take Eat Easy @ Bandar... · 0 replies · +1 points

Huh seriously? That's disappointing lol maybe the baristas don't have time to make art xD
My recent post 3 Bags Full @ Kota Damansara

87 weeks ago @ TurnuOff - Take Eat Easy @ Bandar... · 0 replies · +1 points

Yeah...perfect for night owls! :p
My recent post 3 Bags Full @ Kota Damansara

87 weeks ago @ TurnuOff - Take Eat Easy @ Bandar... · 0 replies · +1 points

:*:*
My recent post 3 Bags Full @ Kota Damansara

103 weeks ago @ Wishing on a Falling Star - Five Tips to Secure A ... · 0 replies · +1 points

gotta check my emails now and makan lol...
hope you have a great weekend! :*B)
My recent post Outdoor Living Space

103 weeks ago @ Wishing on a Falling Star - Five Tips to Secure A ... · 0 replies · +1 points

fuyohhhh....ahem! ahem! ;) hahhaa morning sweetie ^_^
My recent post Outdoor Living Space

103 weeks ago @ Wishing on a Falling Star - Five Tips to Secure A ... · 0 replies · +1 points

:*:*:*
My recent post Outdoor Living Space

105 weeks ago @ Wishing on a Falling Star - Top-Rated Attractions ... · 1 reply · +1 points

wakey2! wanna update my blog but im too sleepy edi hahhaah...xD
have a great day ahead yah! :*
My recent post Outdoor Living Space

105 weeks ago @ Wishing on a Falling Star - Top-Rated Attractions ... · 2 replies · +1 points

syabas! hehehhee... eh dont forget we can remove u-know-what tomorrow lol :p
My recent post Outdoor Living Space